Melihat video ini dan banyakkkkk lagi video lain membenarkan fenomena yang diceritakan oleh rakan rakan pemandu dan kelendan bas sekolah.
Dahulu pun bas sekolah penuh sarat sampai berhimpit-himpit pelajar bergantungan di pintu dan tangga. Tetapi semuanya pelajar lelaki yang bergayut di tangga. Dahulu juga pelajar lelaki yang mendominasi kerusi belakang bas untuk buat bising dan menghisap rokok. Dahulu juga pemandu bas sanggup berhentikan bas dan tempeleng pelajar yang buat bising dan berkelakuan kurang ajar.

Kini keadaan sudah berubah. Pelajar perempuan pula yang kuasai kerusi belakang untuk buat dajal. Bakinya menguasai tangga bas sambil terpekik-pekik tanpa segan silu. Pemandu dan kelendan pula tidak berusaha mengawal kerosakan akhlak pelajar itu, malah turut ambil peluang menangguk di air keruh.

Pengakuan seorang kelendan bas sekolah berusia 15 tahun bersama abang driver bas tersebut amat mengejutkan sekali. Beliau mengakui 'kenyang' dengan geselan buah dada, pinggang, punggung dan peha pelajar yang 'besar-besar' di sepanjang perjalanan. Dalam kesesakan di tangga itu ada yang sanggup selak kain dan baju untuk mengizinkan sentuhan 'terus' tangan beliau ke tempat sulitnya, terutama ketika waktu gelap di awal malam sebelum sampai rumah.

Beliau akui 'bebas' melakukan apa sahaja kerja kerja jahat yang ringan ringan setiap hari. Ada yang terangsang sampai nafas berombak rombak sebelum turun bas. Ada kalanya pelajar perempuan sendiri yang meraba alat sulit beliau yang memang agak 'liar' dan mudah terangsang itu. Beliau yang tidak lagi bersekolah mengakui 'kenyang' melayani nafsu seks pelajar di dalam bas itu sendiri dan berpakat bersama abang drivernya yang sudah berumah tangga dan mempunyai anak.

Menurut beliau lagi, ada abang driver yang kenyang meniduri pelajar perempuan di rumah sendiri sampai berbulan bulan tatkala isterinya berpantang. Hampir semua abang driver yang pernah menjadi majikan beliau 'enjoy' dengan fenomena ini.

Fenomena perselengkohan antara pelajar dan petugas bas sekolah ini sebenarnya sudah kita dengar sejak dahulu lagi. Namun kini ia berlaku dengan sangat bebas dan terbuka, tidak menyorok nyorok seperti dahulu lagi. Gadis bawah umur yang sedang kemaruk seks menjadi ratahan mereka silih berganti. Ada yang diratah dalam bas ketika ada 'alasan' program tuisyen di hujung minggu. Malah ada yang dibawa ke air terjun dan dikerjakan di waktu persekolahan.

Jelaslah kita memerlukan seluruh komuniti untuk menjaga anak anak kita. Yang kita hantar sendiri sampai depan pagar sekolah pun belum dijamin selamat. Sebaik sahaja bayang kita tidak kelihatan, anak kita keluar semula untuk melencong ke lain tempat. Ada yang lari keluar ke bandar melalui pagar belakang bersama pelajar lelaki. Rokok dan pelbagai jenis dadah sering dijadikan umpan pelajar lelaki. Kita hanya tahu apabila guru kelas hantar surat mengatakan anak kita tidak hadir berbelas dan berpuluh-puluh hari.

Ironinya itu sudah dilakukan secara berleluasa oleh pelajar perempuan, bukan hanya pelajar lelaki. Apabila kita ambil handfone, berbagai gambar dan video lucah penuh di dalamnya. Berbagai teks yang merangsang nafsu dapat dibaca. Kerana itu anak anak kami sudah lama tidak kami izinkan menggunakan tablet dan smartphone yang menjadi medium kepada gejala ini. Internet juga dengan pemantauan rapi.

Cemburuilah anak anak kita. Jangan mudah percaya. Kami kongsikan ini kerana kami sendiri sudah terlalu banyak mengesannya.


Post a Comment

 
Top